میدونم که گاهی وقت‌ها آدم در شرایطی قرار میگیره که


هرچی‌ هم مطلب خنده دار باشه واسه آدم بی‌ مزست


ولی‌ آخه با غصه خوردن که چیزی درست نمیشه




پس سعی‌ خودتو بکن اینجوری

__________________
دلم گرفته خدایا تو دل گشایی كن
من امدم به امیدت توهم خدایی كن
به بوی دلكش زلفت كه این گره بگشای
دل گرفته ما بین و دلگشایی كن

مَوْلاَیَ یَا مَوْلاَیَ أَنْتَ الْقَوِیُّ وَ أَنَا الضَّعِیفُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الضَّعِیفَ إِلاَّ الْقَوِیُ‏

مَوْلاَیَ یَا مَوْلاَیَ أَنْتَ الْغَنِیُّ وَ أَنَا الْفَقِیرُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْفَقِیرَ إِلاَّ الْغَنِیُ‏