دنیا بروت میخنده، تو هم بروی دنیا بخند










میدونم که گاهی وقتها آدم در شرایطی قرار میگیره که
هرچی هم مطلب خنده دار باشه واسه آدم بی مزست
ولی آخه با غصه خوردن که چیزی درست نمیشه
پس سعی خودتو بکن اینجوری
دلم گرفته خدایا تو دل گشایی كن
من امدم به امیدت توهم خدایی كن
به بوی دلكش زلفت كه این گره بگشای
دل گرفته ما بین و دلگشایی كن
مَوْلاَیَ یَا مَوْلاَیَ أَنْتَ الْقَوِیُّ وَ أَنَا الضَّعِیفُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الضَّعِیفَ إِلاَّ الْقَوِیُ
مَوْلاَیَ یَا مَوْلاَیَ أَنْتَ الْغَنِیُّ وَ أَنَا الْفَقِیرُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْفَقِیرَ إِلاَّ الْغَنِیُ
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم مهر ۱۳۸۹ ساعت 10:25 توسط محمد خوشاوی
|