اس ام اس

2271- لحظه اي مكث: آرزويم اينست; نرود لبخند از عمق وجودت هرگز... (4991-0936)

2272- دریا چه دل پاک و نجیبی دارد / چندیست که حالت عجیبی دارد / این موج که سر به صخره ها می کوبد / با من چه شباهت غریبی دارد (8725-0912)

2273- از مشكلات زندگي ناراحت نشو كارگردان هميشه سختترين نقشها را به بهترين بازيگر ها ميدهد (9224-0912)

2274- آقااجازه! اين دو سه خط راخودت بخوان! قبل ازهجوم سرزنش وحرف ديگران آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان؟ ديگر نمىدهد به دلم روى خوش نشان! من خسته ام از آتش و از خاک،از زمين از احتمال فاجعه،از آخرالزمان!(2237-0914)

2275- السلام عليک يا داعي الله و رباني آياته... آقا سلام. سلام آقا... کدامين جاده امشب ميسپارد دل به پاي تو... دوباره صداي قدم هاي تو را ميشنوم. دوباره... آقا سلام...(0919-0914)

2276- به انتظارتونشستن،اشتباه ماست،به انتظارتوبایدایستاد! (7314-0915)

2277- به هرطرف مينگرم فقط تويي!...چه كسي عكس مرا از آينه هادزديد؟... (5291-0912)

2278- بيمار دلان اگر درخشيدى حسادت مىكنند و اگر افتادى شماتت... (4435-0935)

2279- ميلادباسعادت گل خورشيدرخشان، ماه تابان، مهدی صاحب زمان، جان جانان، يوسف زمان، درچاه غيبت زمان رابه شماتبريک ميگويم. (8878-0912)

2280- حضرت مهدی(عج) تجلیگاه سرالغیوب تمامی زیبائیهاو خوبیهای خداونددرعالم خلقت است، هرآنکس به اوعشق میورزددرحقیقت عاشق زیبائیهاوخوبیهاست، میلاداوبرشماوهمۂ تشنگان حقیقت مبارکباد (8878-0912)

2281- حلقه اى برحلق من افكنده دوست مى كشد هرجا كه خاطرخواه اوست (4435-0935)

2282- در روز ميلادت،‎ هرچند شهر ما غرق در جشن و شادي است‎ اما تا تو نيايي،‎ شادي هم بوي غم دارد!‎
العجل مولا ... العجل! (4282-0914)

2283- درمیان همگان گشتم وعاشق نشدم، توچه کردی که تورا دیدم ودیوانه شدم؟‎ ‎عیدتان مبارک(8878-0912)

2284- دوست دارم بميرم وسياه پوشت كنم اما دوست ندارم زنده باشم وفراموشت كنم (2118-0918)

2285- زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست.امتحان ریشه هاست.ریشه ها هرگز اسیر باد نیست!!! (4991-0936)

2286- زندگی زنده ماندن و نفس کشیدن نیست زندگی هدف داشتن و مبارزه برای رسیدن به آن است درسرتاسر تاریخ انسانهایی بوده اند که برای زندگی خود هدفی قایل بوده و زندگی را مبارزه ای برای رسیدن به هدفهایشان می دانستند هیچ فکر کرده اید که می توان یک زندگی هدفمند داشته باشیم و هر بهانه ای را کنار گذاشت می توان تمام حصرتهای گذشته را به هدفهایی تبدیل کرد و برای رسیدن به آنها تلاش کرد باور کنیدشما می توانید صاحب تمام چیزهایی شوید که یک روزی آرزوی رسیدن به آنها را داشته اید. (3970-0914)

2287- زندگی... جیره مختصری است، مثل یک فنجان چای، وکنارش عشق است، مثل یک حبۂ قند، زندگی راباعشق، نوش جان بایدکرد.‎ ‎سهراب سپهری (8878-0912)

2288- سرمشق هاي آب بابا يادمان رفت، رسم نوشتن با قلبها يادمان رفت، شعر خداي مهربان را حفظ كرديم، اما خداي مهربان هم يادمان رفت. (5292-0912)

2289- سلام حالم خيلي بده رفتم دکترميگه2راه بيشترنداري يا lcU يا l see you (4435-0935)

2290- شعبان شد و پیك عشق،از راه آمد/ عطرنفس بقیة الله آمد/ باجلوه سجاد،ابوالفضل وحسین/ یك ماه وسه خورشید،دراین ماه آمد (2237-0914)

2291- عيداست ولي بدون اوغم داريم؛عاشق شده ايم وعشق راكم داريم؛ اي كاش كه اين عيد، ظهورش برسد؛ اينگونه هزارعيدباهم داريم. التماس دعا.لطفا14 صلوات به نیت فرجش (4435-0935)

2292- گفتم كه خدامرامرادي بفرست،طوفان زده ام راه نجاتي بفرست،فرمود كه بازمزمه ي يامهدي،نذرگل نرگس صلواتي بفرست.ميلادامام زمان مبارك.. (0178-0918)

2293- مرابا عشق خود درگير كردى/ به پايم باغمت زنجير كردى/ تو با رفتن به پشت ابر ايام/ غروب جمعه را دلگير كردى (2237-0914)

2294- منتظران مهدى به هوش باشید حسین را منتظرانش کشتند (2237-0914)

2295- مهدی خواهد أمد با سیمای محمد باعدالت علی با عصمت زهرا باصبر حسن باخون حسین باعبادت سجاد باعلم محمدباقر بامکتب جعفرصادق باحلم موسی کاظم باولایت علی ابن موسی الرضا باشفاعت جواد الایمه باهدایت هادی و باتقوای عسگری میلادمسعودیگانه منجی عالم بشریت برشما وخانواده محترم مبارک (3627-0918)

2295- فردا بزرگ است، بزرگتر از امروز. پس سعي كن امروز بزرگتر شوى تا در بزرگى فردا گم نشوى...(4435-0935)


شماره برای ارسال مسیج : 09125698059

 

جوک

جنس بنجل
يه روز ستاره آرزوها از آسمون اومد پايين و گفت: آرزو كن. من تو رو خواستم! ستاره آرزوها گفت: نميشه! گفتم: چرا؟ گفت: ما تو كار جنس بنجل نيستيم!!!!!!


وقتی تو را دیدم
وقتي که تو را ديدم . دستام شروع کرد به لرزيدن . قلبم شروع کرد به تپيدن . پاهام سست شد . فقط تونستم بگم : وااااااي سوسک


دوست دارم
خيلي وقته ميخوام يه چيزي بهت بگم ولي تاحالا روم نشده گفتنش برام خيلي سخته د...دو...دوس...دوسه...دوسه ليتر بنزين داري به من بدي


تست روانشناسی
خياروهلو و سيب جلوي شماست. بين اين 3 ميوه کدام را انتخاب مي کنيد؟ (تمرکز کنيد و جواب را در ذهن خود نگه داريد. حال ويژگيهاي شخصيّت خود را مطابق جوابتان بيابيد)


جواب:
اگر هلو را انتخاب کرديد مشخص مي شود شما فردي هستيد که هلو دوست دارد!
اگر سيب را انتخاب کرديد مشخص مي شود شما فردي هستيد که سيب دوست دارد!
اگر خيار را انتخاب کرديد مشخص مي شود شما فردي هستيد که خيار دوست دارد!

جوک با حال

فوتبال خانمها
مي دوني چرا زن ها كمتر فوتبال بازي مي كنند ؟ چون كمتر زني پيدا ميشه كه حاضر باشه با10 نفر ديگه يه جور لباس بپوشه!!!

فارسه
يه روز يه ترکه ميخواسته تو جمع فارسها جوک بگه. تا شروع ميکنه و ميگه يه فارسه... همه ميگن:ا... ا... ا... ا...ترکه ميگه:خيلي خوب يه روز يه تهرونيه...باز همه ميگن:ا... ا... ا... ا... ترکه ميگه:باشه بابا... يه روز يه ترکه...همه ميگن:خب خب؟ ميگه:يه روز يه ترکه مي‌افته تو چاه توالت درش ميارن ميبينن فارسه!

سه تا آرزو
مردها 3 تا آرزو دارند 1.اونقدر كه مادرشون ميگه، خوش تيپ باشن 2.اونقدر كه بچه شون ميگه، پولدار باشن 3.اونقدر كه زنشون شك داره ، زن داشته باشن

بعد از ازدواج
قبل از ازدواج 0 0 0 مرد: آره، ديگه نمي‌‌تونم بيش از اين منتظر بمونم. زن: مي‌‌خواهى من از پيشت برم؟ مرد: نه! فکرش را هم نکن. زن: منو دوست داري؟ مرد: البته! زن: آيا تا حالا به من خيانت کردي؟ مرد: نه! چرا چنين سوالى مي‌‌کني؟ زن: منو مسافرت مي‌‌بري؟ مرد: مرتب! زن: آيا منو مي‌‌زني؟ مرد: به هيچوجه! من از اين آدما نيستم! زن: مي‌‌تونم بهت اعتماد کنم؟ 0 0 0 بعد از ازدواج همين متن را اين دفعه از پائين به بالا بخوانيد

بوسم میدی
عزيزم، بوسم ميدي . بوسم ميدي . بوسم ميدي . بوسم ميدي . بوسم ميدي خيلي بو سم ميدي، سم پاشي مي كردي؟

اس ام اس مخصوص روز پدر و تولد حضرت علی

سالروز ولادت باسعادت امير مؤمنان مبارك باد

 مي دوني فرق روز پدر با روز مادر چيه؟
روز مادر طلا فروشي ها شلوغه، روز پدر جوراب فروشي ها!
ولي شباهتشون اينه كه پول هردو از جيب بابا مي ره

**************

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی

روز مرد مبارک 
 

**************

حیف که خیلی نامردی.

.

.

.

وگرنه روز مردو بهت تبریک میگفتم

**************
روز پدر در رشت یوم الشک اعلام شد

**************
روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)


**************
سخت ترین كار برای یه رشــــ.تی تو روز پدر چیست؟

پیدا کردن دستگاه پدریاب تو بازار سیاه


**************
مي دوني فرق روز پدر با روز مادر چيه ؟

روز مادر طلا فروشي ها شلوغ مي شه

اما روز پدر جوراب فروشي ها ..

مي دوني شباهشتون چيه ؟

پول هر دو از جيب بابا مي ره

**************


روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم

روزت مبارک
 

**************
تبریک به كسی كه نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سكوت، مهربانی و... بسیار سخت است

پدرم روزت مبارک


**************
میلاد مسعود اولین كوكب رخشان سپهر ولایت وامامت

بر عاشقان و شیفتگان حضرتش مبارك.

**************


اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی

عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی

منشــاء جـود و سخاوت ، موج دریای وفا

لعل رخشـــان ولایت ،گوهــر تـابـان علی

منبع مهــر ومحبت ، صــاحب لطف و کرم

افتـــخار شیـعیان و آیت الـرحمــــان علی

میلاد نور بر شما مبارک

**************

در میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه¬گر شــد

فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد

کعبه آن شب ، غـرقـه در نـور دل افـروز خـدا بـود

آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــد

عطــر جـانبخش بهشـتی در فضــای کعبه¬ پیچید

تا کـه میـــلاد ســعید مـرتضی فخــر بشــر شــد

مـژده میـــلاد مـولا ، می¬کنــــد از غم رهـــــــایم

زین بشارت کام امّت ، مملو از شهد و شکر شـد

**************

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد. و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک

**************

آن شهنشاهی كه بحر لا فتی را گوهر است

شحنه دشت نجف شاه ولایت، حیدر است

ذات پاك مرتضی را با كسی نسبت مكن

زانكه این آب حیات از چشمه سار دیگر است

معنی قول علی بابها آسان مدان

كاین سخن را صدجهان معنی به هر باكی در است

سرسبحانی كه پنهانست در نادعلی

هم به معنی مظهرش او هم به معنی مظهر است

**************

وز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست ...

روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته ...

و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه ...

روز موجودی با محبت به نام پدر ..

پدر عزیزم روزت مبارک 
 

**************

من باعث فریادتم

حافظ اسم پاکنم

همیشه در کنارتم

مردانه در رکابتم

عشق من پدر من

همیشه در رویای من

اخ که چقدر سخته برام

بدون تو فردای من

من باعث فریادتم

حافظ اسم پاکنم

همیشه در کنارتم

مردانه در رکابتم

عشق من پدر من

همیشه در رویای من

اخ که چقدر سخته برام

بدون تو فردای من

**************
پدرم

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

سرم به خاك رهت ارجمند خواهد شد

لبی كه زمزمه درد می كند شب و روز

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

پدر مهربونم روزت مبارک

**************

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر كرار شیر خدا مولود كعبه وفرا رسیدن روز پدر را خدمت شما دوستان تبریك و تهنیت عرض میكنم

**************

یه گونی اس ام اس 3

به زن حامله ترك چي ميگن؟ خر تو خر

**************

يه روز به يك آبادانيه ميگن بابات مرده ميگه آخ جون از فردا تريپ مشكي با عينك دودي 

**************

جارو برقی با اینكه میدونه زباله راه نفسشو میبنده بازم هورتش میكشه . جارو برقیتم آشغال  !!!!

**************
دو تا قومی با هم عروسی میکنن بچه شون قمقمه میشه

**************
عجایب هفتگانه اصفهانی بخشنده. ترک عاقل. رشتی غیرتمند. عرب با تربیت .لر با شخصیت .یزدی باشهامت و… 


**************
لری داخل اتوبوس عاشق دختری میشه. وقتی پیاده میشه شماره اتوبوس را برمیداره 

**************
به ترکه می گن اهل کجای می گه u s aا می گن بابا ا ایولراست می گی میگه بابا مخفف یونجه زار های سر سبز اذربایجان شهرمون 

**************
فکر کن هر کی دروغ بگه بترکه:۱-رشتیا:ما ادمهای با غیرتی هستیم بووم۲-اصفهانیا:ماادم های لارجی هستیم بووووم۳-ترکا:ما ادم های بووووووووم!۴-لرها:ما بوووووووووووووووووووووووووم!

**************
به ترکه میگن این علامت چیه(!)؟
میگه:جیش کردن ممنوع حتی یک قطره  
 

**************
اگه يه نفر با گاري دنبالت كرد
نترس چون نون خشكيه
اونم فهميده با نمكي 
 

**************

ميگم مرسی بهش برسی با کمپرسی نگی بکسی منو ميبوسی اگه نبوسی خيلی لوسی


**************

من آهنگ غریب روزگارم****غمی در انتهای سینه دارم*****تمام هستیم یک قلب پاک است*****که آن را زیر پایت می گزارم
 

**************
ميدوني فرق اموزگار با روزگار چيه؟ آموزگار اول درس ميده بعد امتحان ميگيره... اما روزگار اول لمتحان ميگيره بعد درس ميده

**************
شکسپیر میگه: واسه لذت بردن از زندگی. کافی کمی احمق باشی
 

**************
بهش گفتم منو چقدر دوست داري؟ گفت: اندازه جوهر خودکارم. گفتم خيلي نامرديه. آخه جوهر خودکارت که يه روز تموم ميشه. يه لبخندي زد و گفت: خودکارم اصلا جوهر نداره!!
 

**************
يه يارو ميره با پژو 206 مسافرکشي 4 نفر رو سوار ميکنه بعدش خيلي تند ميره . اولي ميگه آقا خيلي داري تند ميري . راننده ميگه تا حالا 206 داشتي ؟ طرف ميگه نه . ميگه : پس خفه شو . همين طور سرعت رو ميبره بالا و تا نفر سوم همين جواب رو ميده . چهارمين نفر ميگه آقا خيلي تند ميري . ميگه تا حالا 206 داشتي . ميگه : آره . راننده ميگه : پس تورو خدا بگو ترمزش کدومه
 

**************
نمي دانم محبت را بر چه كاغذي بنويسم كه هرگز پاره نشود بر چه گلي بنويسم كه هرگز پرپر نشود بر چه ديواري بنويسم كه هرگز پاك نشود بر چه آبي بنويسم كه هرگز گل آلود نشود و بر چه قلبي بنويسم كه هرگز سنگ نشود
 

**************

توتا بد شانس باهم ازدواج ميكنند بچشون پوچ درمياد.......
 

**************

خداوند زن را نمك زندگي آفريد تا مرد را از گنديدين نجات دهد !!! 

**************

اگه يه روز بريو بريو بريو بريو بريو بريو بريو بري... به خونتون هم نرسي تازه مي فهمي كه كلاغه توي قصه ها چي ميكشه ! 

**************
يه روز غضنفر ميفته دنبال دختره با سنگ ميزنه توو سرش . بهش ميگه خوب مختو زدم ها !!!

**************
تركه ميره سينما فيلم ترسناك ميبينه..همه فرار ميكنن جز تركه..ازش ميبرسن تو جرا هنوز نشستي ميكه دست به من نزنيد من ريدم ... 
**************

قزوينيه تو زندون به هم سلوليش ميگه با پير بودي؟
ميگه نه .
ميگه با جوون ؟ ميگه نه
ميگه با بچه ؟ ميگه نه بابا جرمم سياسيه
ميگه اوووف با ر ئ س ج م ه..ر؟!!! 
**************

مي رسد روزي كه بي من روز ها را سر كني مي رسد روزي كه مرگ عشق را باور كني مي رسد روزي كه تنها در كنار عكس من نامه هاي كهنه ام را مو به مو از بر كني

**************
یه بسره میره بقالی میگه نوشابه خانواده دارین؟یارو میگه بله.میگه به مجرد ها هم میدین؟

**************
دوست داشتم جیگرت رو بخورم اما حیف تا عید قربان ساله دیگه باید صبرکنم!!!! 
 

**************
بي تو neverبا تو ever
 

**************
من از این فاصله ها دلگیرم بی تو این جا چه غریبانه شبی می میرم ساعت گریه و غم هیچ نمی خوابد و من در الفبای زمان خسته ی این تقدیرم

**************

یه گونی اس ام اس 2

يه مورچه بگير . . . . . شلوارشو در بيار . . . . . شورتش رو هم در بيار . . . . . نترس در بيار . . . . . برش گردون ! پشتشو ببين ! دلم برات اونقدر شده !big grinbig hug

اصفهانیه داشته نوار روضه گوش میداده میزنه آخر نوار ببینه شام ميدن یا نه
rolling on the floor

هيچ كس اشكي براي ما نريخت هر كه با ما بود از ما مي گريخت چند روزي هست حالم ديدنيست حال من از اين و آن پرسيدنيست گاه بر روي زمين زل مي زنم گاه بر حافظ تفاءل مي زنم حافظ ديوانه فالم را گرفت يك غزل آمد كه حالم را گرفت: ما زياران چشم ياري داشتيم خود غلط بود آنچه مي پنداشتيم
sad

به غضنفر می گن تولدت مبارک! می گه: خیلی ممنون تولد شما هم مبارک!
party

غضنفر زنگ می زنه فرودگاه و می گه: شیراز تا تهران چقدر راهه؟ کارمنده می گه: یه لحظه... غضنفر می گه: خیلی ممنون! و قطع می کنه.

غضنفر از روی جوی آب می پره، ازش فیلم می گیرن. فیلم رو روی دور آهسته می ذارن، می افته توی جوی! دور تند می ذارن، می خوره به دیوار!

دعای غضنفر بعد از نماز: خدایا! مواظب خودت باش!
praying

به ترکه می گن : آقا ببخشید شما ترکید میگه : نه به خدا بیا بگرد

آخرين خبر از تيم ملي: کريم باقري به عنوان مترجم علي دايي انتخاب شد

اولين اس ام اس جهان در سال:01/01/0001
در ساعت: 00:00:01 ارسال شد:
آدم: دوست دارم جيگر
حوا : شما ...!؟
rock on!

لات ترين اس ام اس سال 87: آب دماغتيم...آنتي هيستامين بخور ، فنا شيم...!!!
pirate*

«سازمان تبليغات اسلامي آمريكا اعلام كرد:
جمعه ها مراسم نوحه خواني شهداي 11 سپتامبر برگزار مي شود.
مكان:مهديه واشنگتن با حضور مداح اهل حال:حاج مايكل جكسون و حاجيه جنيفر لوپز
هيئت رزمندگان غرب تگزاس»
party

خدايا چي مي شد ماه رمضون مثل جام جهاني بود، هر چهار سال يكبار اونم در يك كشور برگزار مي شد؟ (سازمان حمايت از كفار ايران)
it wasn't me

یارو عروسی میکنه میره پیش دکتر میگه:
آقای دکتر زن من هامله نمیشه!
دکتر سوال میکنه :
میگه چند وقت عروسی کردی؟
میگه ده روز !!!
دکتر میگه پدرسگ زن گرفتی یا زود پز؟!!!
laughing

اگه بعد از 120 سال رفت ياون دنيا و خواستي از صراط رد شي و بهت گفتن يكي هست كه حلالت نكرده بدون تون منم كه به اين بهونه ميخوام يه بار ديگه ببينمت

زندگي دفتري از خاطرهاست ... يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ... يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ،چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد... ما همه همسفريم.

در کنار ساحلت من قايقي شکسته ام... تو همان ساحل عشقي که بهت دل بسته ام...
sigh

پروانه به دور شمع گشت و پرش سوخت... من به دور تو گشتم جگرم سوخت...

آنقدر زير لبم نام تورا زمزمه كردم... كه لبم سوخت ولي نام تورا توبه نكردم...

غلط است هر كه گويد دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد !

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!
praying

غضنفر می ره خونه بخره آقاهه یه خونه بهش نشون می ده می ده این خونه استخر داره، جگوزی داره... غضنفر می گه: عجب! ما قبلا همین طوری ول می دادیم! حالا دیگه جاشم مشخص کردن؟
oh go on

می دونی شکست عشقی یعنی چی؟
یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده!
hee hee

امروز بهترین ساعتم رو شکستم... چون لحظه های بی تو بودن را به رُخم می کشید.
من از ساعت متنفرم، که جای خالی تو را به رخ دلتنگی هایم می کشد!
hurry up!

از بچگی بهم یاد دادند که هر ساعت 60 دقیقه است و هر دقیقه 60 ثانیه...
ولی کسی نگفت که هر ثانیه بدون تو 100 ساله.
not listening

تق، تق، تق، کیه؟من گدای دوره گردم... اومدم دورت بگردم.
rose

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایناهمه تو رو دوست دارن، اونی که غش کرده منم!

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

2 تا گل نام ببر که با "خ" شروع بشه.
...
...
درسته! خودم و خودت!

زندگي درك همين امروز است . ظرف ديروز پر از بودن توست . شايد اين خنده كه امروز دريغم كردي ، آخرين فرصت همراهي ماست.

اي نگاهت رونق فرداي من ، در تو معنا مي شود دنياي من
اي كلامت بهترين اثبات عشق ،‌ با تو ماندن آرزوي روياي من
love struck

خيال مي کردي قلب من تاب شکستن نداره منتظري بازم دلم پيش دلت کم بياره مرام من تو عاشقي يکدلي و صداقته وقتي ميگم نوکرتم اين آخر رفاقته

یه گونی اس ام اس 1

**************
سرنوشت سه دفعه بهت دروغ ميگه؟ اولين بار وقتي به دنيات مياره دومين بار وقتي عاشقت ميكنه سومين بار هم زندگي رو ازت ميگيره تا بفهمي همش خواب بود و بس

**************
کاغذ سفيد را هر چقدر هم که تميز و زيبا باشد کسي قاب نمي گيرد براي ماندگاري در ذهن ها بايد حرفي براي گفتن داشت

**************
متاسفانه نداري! البته تقصير هم نداري! من چيكار كنم نداري ديگه! دست خودتم نيست كه نداري! خب نداري ديگه بابا . . . لنگه نداري

**************
من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من … من خودم بودم و يك حس غريب كه به صد عشق و هوس مِِي ارزد

**************
گريه کردم اشک بردلم مرحم نشد ناله کردم ذره اي ازدردهايم کم نشد درگلستان بوي گل بسياربوييدم ولي ازهزاران گل گلي همچون توپيدا نشد

**************
دوستت دارم کمتر از خدا و بيشتر از خودم چون به خدا ايمان دارم و به تو احتياج
 

**************
رفتي و نديدي که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم وقتي که شکست بغض تنهايي من وابستگي ام را به تو باور کردم

**************
انسان همچون ستوني از نور در ميان خرابه هاي بابل ، نينوا ، پالمير و بمبئي ايستاد و در همان حال سرود جاودانگي سر داد : بگذار زمين هر آنچه را که داده است باز پس گيرد . زيرا من ، انسان ، پاياني ندارم

**************
گاهي وقتا ادما در عرض چند ثانيه دل کسي رو که دوستش دارن ميشکنن منو بابت اون ثانيه ها ببخش

**************
دخترک هميشه به پسرک ميگفت من براي 3 چيز عاشق تو شدم ::: 1-نجابت 2-وفاداريت 3-زيباييت پسرک روز تولد دختر 3 حيوان خانگي به او هديه داد 1-اسب 2-سگ 3-قناري تا دخترک خواست دليلش را بپرسد پسرک رفته بود براي هميشه

**************
تنها بي تو منو پنجره هاي بسته ، بي تو منو و زمزمه هاي خسته بي تو منو و شب ناله هاي بارون ، تنهايي و دل به خون نشسته دل به خون نشسته بي تو غريبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهايي هام ، اسم تو رو نوشتم اي که نگاه ت ، زنگ صدات ، به ياد کوچه مونده تو گوش هر پنجره اي ، ازروشنايي خونده ترانه هات برده منو ، تا سرزمين رويا گفتي ازين شب سياه ، چيزي تا صبح نمونده بي تو غريبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهايي هام ، اسم تو رو نوشتم

**************
چشم چشم :دو ابرو.نگاه من به هر سو:پس چرا نيستي پيشم؟نگاه خيس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش.دو دست باز يه اغوش.بيا بگير قلبمو.يادم تو را فراموش…؟ چوب چوب يه گردن.جايي نري تو بي من. دق مي کنم ميميرم.اگه دور بشي از من .دست دست دو تا پا. ياد تو مونده اينجا.يادت مي ياد که گفتي:بي تو نمي رم هيچ جا….؟ من؟ من؟

**************
قانون 11 نيوتون:اگه با سرعت نور حركت كني مي توني خودت رو ماچ كني

**************
براي خريدن عشق هر کس هرچه داشت آورد،‌ ديوانه هيچ نداشت و گريست،‌ گمان کردند چون هيچ ندارد مي گريد،‌ اما هيچکس ندانست که قيمت عشق اشک است

**************
دل هيچکس نمي سوزد براي حال غمناکم مگر سوزد همان شمعي که مي سوزد سر خاکم

**************
اي عشق مدد كن كه به سامان برسيم چون مزرعه تشنه به سامان برسيم يا من برسم به يار يا يار به من يا هر دو بميريم و به پايان برسيم

**************
به چشمانت عادت کرده بودم / با دستانت رفاقت کرده بودم
نمى آيى توامشب کاش ديشب / دل سيرى نگاهت کرده بودم


**************
دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را مي خواهم و اينها بهانه ست


**************
من ساده و بيرنگم / من عاشق دلتنگم
صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم!


**************
عاشقى را شرط اول ناله و فرياد نيست
تا کسى از جان شيرين نگذرد فرهاد نيست
عاشقى کار هر عياش نيست
غم کشيدن صنعت نقاش نيست


**************
عشق آن نيست که يک دل به صد يار دهي
عشق آن است که صد دل به يک يار دهي


**************
شمع سوزان توام، اينگونه خاموشم نکن
از کنارت مي روم، اما فراموشم نکن


**************
بايد خريدارم شوي، تا من خريدارت شوم
بايد گرفتارم شوي، تا من گرفتارت شوم
من نيستم چون ديگران، بازيچه بازيگران
اول بدام آرم ترا، آنگه گرفتارت شوم

اس ام اس عاشقانه 1

*هر وقت بعد 120 سال رفتي اون 2نيا وقتي خواستي از پل صراط رد شي و بهت گفتن يکي حلالت نکرده اون منم که به اين بهونه يه بار ديگه ميخوام ببينمت

 

*افسوس که عشق جاودانه نيست.عشق گل سرخيست که طاقت طوفان را ندارد. عشق يک خاطره سبز است که از آمدن پاييز ميترسد

 

*هميشه دليل شادي كسي باش نه قسمتي از شادي او، و هميشه قسمتي از غم كسي باش نه دليل غم او .اوژن استوار

 

*هيچ وقت از خدا نخواه که همه ي دنيا مال تو باشه ... هميشه از خدا بخواه کسي که همه ي دنياي توست مال کسي ديگه نباشه

 

*اگر کسي را دوست داري، به او بگو. زيرا قلبها معمولاً با کلماتي که ناگفته مي‌مانند، مي‌شکنن

 

*تو به اندازه تنهايي من زيبايي ، من به اندازه زيبايي تو تنهايم

 

*باز در كلبه ي عشق ، عكس تو مرا ابري كرد.عكس تو خنده به لب داشت ولي اشك چشم مرا جاري كرد
 

*"اسپانيايي ها ميگن : "عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است "ايتاليايي ها ميگن: "عشق يعني ترس از دست دادن تو ! " ايراني ها ميگن : "عشق سوء تفاهمي است بين دو احمق كه با يك ببخشيد تمام ميشود

 

*آنکه چشمان تو را اینهمه زیبا می کرد
کاش از روز ازل فکر دل ما میکرد
یا نمی داد به تو اینهمه زیبایی را
یا مرا در غم عشق تو شکیبا میکرد
 


*ويرانه نه آن است که جمشيد بنا ساخت
ويرانه نه آن است که فرهاد فرو ريخت
ويرانه دل ماست که با هر نگه تو
صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ريخت

یه گونی اس ام اس

*اگه گفتي اون چيه كه هر جي پسرا ميبرن جلوتر دخترا بيشتر جيغ ميزنن؟
.
.
.
.
.
سوسك !cowboy


*3 نفر ميميرن . خدا گفت اولي بره بهشت . دومي بره جهنم . سومي بره طويله !!!
پرسيدن چرا ؟
خدا گفت :اولي زن داشت دنيا براش جهنم بود . دومي مجرد بود ، دنيا براش بهشت بود . سومي زنش مرد ولي خاك بر سر بعدش رفت يه زن ديگه گرفت !!!


*داش سام عليك
با اجازت روغن ماشينتو خالي كردم به جاش خون جيگرمو ريختم تا هر وقت استارت زدي به عشقت بسوزم
ذت زياد !!peace sign

*غضنفر توي آتيش سوزي ميميره پزشكان اعلام مي كنن %10 سوختگي ، %90 كوفتگي !!!
ميرن تحقيق مي كنن مي بينن دوستاش آتيشو با بيل خاموش كردن !!!oh go on

*زن تركه دو قلو ميزاد،‌ تركه ميره صورت حساب بيمارستان رو حساب كنه،‌ به يارو ميگه:‌ حاج آقا ارزون حساب كن هردوشو ببرمhee hee

*میدونی اس ام اس خالی یعنی چی؟ یعنی به یادتم ولی حرفی واسه گفتن ندارم!whistlingkissrose

*غضنفر ميره دستشويي هرچي زور زد آروغ ميزد به خودش ميگه : نكنه برعكس نشستم !!!time out

*مرد: زن! تو چرا رفتي باز سه دست لباس نو خريدي، آخه نمي گي من از كجا پولشو بيارم؟
زن: عزيزم، مي دوني من اصلاً آدم فضولي نيستم!

*مرد عاشق تا وقتي ازدواج نكرده نا تمام است وقتي كه ازدواج كرد كارش تمام است

*ترکه قاضي ميشه حکم يه دزد رو ميبره 8 سال حبس ابد

*غضنفر رو برق مي گيره، مي ميره، فاميلاش سر قبرش با فازمتر فاتحه مي دن

*ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسیpraying

*غضنفر دو تا بلوك سيماني رو گذاشته بوده رو دوشش،‌ داشته مي‌برده بالاي ساختمون. صاحب‌كارش بهش ميگه: تو كه فرقون داري،‌ چرا اينا رو ميگذاري رو كولت؟! غضنفر ميگه: ‌اون دفعه با فرقون بردم، اون چرخش پشتم رو اذيت مي‌كرد

*بچه به باباش ميگه بابا شماكجادنيا اومدي ؟ميگه تهران. ميگه مامان كجا دنيا اومده؟ميگه اصفهان. ميگه من كجادنيا اومدم؟ميگه اهواز. بچه ميگه پس ما كجا همديگه رو پيداكرديم...

*یارو تو جبهه پشت ضد هوایی بوده میزنه یه هواپیما رو میندازه. خلبانه با چتر نجات میپره بیرون، یارو میگه: بچه ها در رین صاحابش اومد!

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس های عاشقانه

*کی چه گلی دوست داره؟ نجار:میخک، دزد:شب بو، قصاب:گل گاو زبون، پارچه فروش:اطلسی، دندون پزشک: مینا، و من... من تو رو دوست دارم، تو زیباترین و نازترین گلی هستی که من دوستش دارم.

*عشق چیست :. به کوه گفتم عشق چیست؟! لرزید به ابر گفتم عشق چیست؟! بارید به باد گفتم عشق چیست؟! وزید به پروانه گفتم عشق چیست؟! نالید به گل گفتم عشق چیست؟! پرپر شد به انسان گفتم عشق چیست؟! اشک از دیدگانش جاری شد و گفت: دیوانگیست

*تازه فهمیدم تو دنیا هیچ قلبی واسه من نمی تپه. حتی قلب خودم... چون اونم واسه تو می تپه!

*عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری *دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری* من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم *شر م دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

*می گن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم می شه!می دونستی چشات شیشه عمر منه؟

*درسکوت دادگاه سرنوشت / عشق برما حکم سنگینی نوشت / گفته شد دل داده ها از هم جدا / وای بر این حکم و این قانون زشت

*نگاهم یاد باران کرده امشب ،مرا سر در گریبان کرده امشب ،غم و فریاد من از این وان نیست، دلم یاد رفیقان کرده امشب.

*عشق تو چشمای هم نگاه کردن نیست با چشمای هم به زندگی نگاه کردنه

*به تو دیگر نتوان کرد سلام به تو دیگر نتوان بست امید به تو دیگر نتوان اندیشید که تو دیگر گل ناز همه ای.

*اگه تو رو تو بیابون بکارن کاکتوس در میای!
اگه تو رویا بکارن کابوس در میای!
تو کویر بکارن خیارشور درمیای!
تو دل من اگه بکارن... عمرا دربیای!

*نگاه ساکت باران بروی صورتم دزدانه می لغزد ولی یاران نمی دانند که من دریایی از دردم به ظاهر گرچه میخندم

*می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟****یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟******* من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است****می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟

*اگر روزی دلت لبریز غم بود گذارت بر مزار کهنه ام بود بگو این بی نصیب خفته در خاک یه روزی عاشق و دیوانه ام بود

*اگه یه روز آدما رو با رنگ بشناسن دوست دارم رنگت آبی باشه … که مثل آسمون همیشه رو سرم باشی .. می میرم برات

*اه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ولی باران نمی داند که من دریایی از دردم به ظاهر گر چه می خندم ولی اندر سکوتی تلخ می گریم

*من اگر اشک به دادم نرسد می شکنم اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم بر لب کلبه ی محصور وجود، من در این خلوت خاموش سکوت، اگر از یاد تو یادی نکنم، می شکنم اگر از هجر تو آهی نکشم، تک و تنها، می شکنم به خدا می شکنم

*ای نشسته در خیال من فراموشم مکن با فراموشی و تنهایی هم آغوشم مکن زندگانی می کنم چون شعله با خود سوختن زنده ام با سوز و ساز خویش خاموشم مکن

*خوشگلی بانمکی یک رخ زیبا داری بی جهت نیست که در کنج دلم جا داری

*اگر از پایان گرفتن غم هایت ناامید شده ای به خاطر بیاور که زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید

*کاش قلبم درد پنهانی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت کاش می شد دفتر تقدیر عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش می شد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت

*دانی که چرا ز میوها سیب نکوست: نیمی رخ عاشقست نیمی رخ دوست این زرد و سرخی که در او می بینی: زردیش رخ عاشقست سرخیش رخ دوست

*کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه ی فردا نبود کاش بودی تا برای قلب من زندگی این گونه بی معنا نبود کاش بودی تا لبان سرد من بی خبر از موج و از دریا نبود

*تو دریایی و من موجی اسیرم...که می خواهم در آغوشت بمیرم... بیا دریای من آغوش بر کش...نمی خواهم جدا از تو بمیرم

*اگر با گریه دریایی بسازم،‌اگر با خنده رویایی بسازم اگر خنده شود در من فراموش،‌اگر گریه شود با من هم آغوش تو را هرگز نخواهم کرد فراموش

*گفتمش دل میخری؟ گفت چند؟/گفتمش دل مال تو، تنها بخند/ خنده کردو دل ز دستانم ربود/ تا به خود باز آمدم او رفته بود/ دل زدستانش به خاک افتاده بود

*بسوزد خانه ی لیلی و مجنون که رسم عاشقی در عالم انداخت اگر لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد

*فقط او را صدا کردم نیامد/ تمام شب دعا کردم نیامد/ به من گفت باید با وفا بود / به عهدش هم وفا کردم نیامد/

*بزار خیال کنم هنوز ترانه هامو میشنوی هنوز هوامو داری و هنوز صدامو میشنوی بزار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم اگه تموم قصمون, هنوز ترانه سازتم بزار خیال کنم هنوز پر از تب وتاب منی روزا بفکر دیدنم , شبا پر از خواب منی

*عشق یعنی یک سلام و یک درود عشق یعنی درد و محنت در درون ... عشق یعنی خون لاله بر چمن عشق یعنی شعله بر خرمن زدن عشق یعنی آتشی افروخته عشق یعنی با گلی گفتن سخن ...

*می‌گویند سه چیز زاده عشق نیست: جدایی، سفر، فراموشی، ولی آن زمان که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم

جوک تو جوک

*غضنفر ميخواسته خودكشي كنه يه تير به مغز خودش شليك ميكنه، نيم ساعت بعد ميميره! از همه دنيا دانشمندا جمع مي‌شن كه ببينيد قضيه اين چي بوده، ‌بعد از دوسال تحقيق مي‌فهمند كه تيره تو اين مدت داشته دنبال مغزيارو ميگشته!!!

*غضنفر ميره شكار خرگوش، صداي هويج در مياره! 

*ترکه زنگ میزنه به ۱۱۰ می گه ببخشید فرمان و دنده و گاز و ترمز و کلاج ماشین منو دزدیدیند.پلیس ۱۱۰ به ترکه می گه ببخشید شما ترکین؟ میگه آره .پلیس بهش می گه پس لطف کنید برید جلوی ماشین بشینید!!!!!!! 

*غضنفر مي ره خواستگاري، مادر و پدر دختره بهش جواب رد ميدن، مي گن: دختر ما داره درس ميخونه. غضنفر مي گه: ايشكال نداره، من مي رم دو ساعت ديگه برميگردم

*غضنفر زنگ ميزنه به آژانس و ميگه: آقا ببخشيد مزاحمتون شدم، ماشين دارين؟
رزروشن آژانس هم با كلي كلاس ميگه: بله قربان!
غضنفر ميگه: اااا خوش به حالتون

*به غضنفر می گن با خرچنگ جمله بساز ، می گه کره خر چنگ نزن

*غضنفر به غول چراغ جادو مي گه: قدس را آزاد کن، غوله مي گه: نمي تونم. غضنفر مي گه: خوب پس، منو آدم کن ... غوله مي ذاره و در مي ره. غضنفر داد مي زنه و مي گه: کجا... غوله مي گه: دارم مي رم قدسو آزاد کنم، راحت تره !

*غضنفر سر نماز موقع قنوت د.تاشو برعکس ميگيره ، بهش ميگن آخه اين چه طرزشه ؟ ميگه : ميخوام ايندفعه از حفظ بخونم !

*زنه به شوهرش میگه ۳ تا حیوان وحشی نام ببر
طرف میگه :
خودت
خواهرت
خدا بیامرز مادرت

*غضنفر مي ره تماشاي مسابقه دو و ميداني، از بغل دستيش مي پرسه:اين ها براي چي دارن مي دون؟ طرف مي گه: چون به نفر اول جايزه مي دن. غضنفر کمي فکر مي کنه، بعد مي پرسه: پس بقيه براي چي دارن مي دون؟

*از غضنفر پرسيدن: چرا ترک شدي؟ گفت: به علت کمبود امکانات

*غضنفر تلویزیون تماشا میکرده،می بینه هر پنج تا کانال رازبقا داره.به بچه اش میگه:برو ببین آنتن تلویزیون توی خونه همسایه نیفتاده؟

*یه روز یکی می خواسته سوار آسانسور بشه میبینه اونجا نوشته: ظرفیت 12 نفر.
میگه: ای وای خدا! حالا اون 11 نفر رو از کجا بیارم!؟

*یارو به شاگردش میگه: قربون دستت، برو عقب ماشین ببین چراغ راهنما ماشین کار میکنه یا نه.
شاگرد میره عقب ماشین، میگه: کار میکنه، کار نَمیکنه، کار میکنه، کار نَمیکنه...!
*مسافر به مدیر هتل: "آقا اتاق من پر از مگس است!"
مدیر هتل:"نگران نباشید یک ساعت دیگر وقت ناهار است همه ی آنها به رستوران هتل می آیند

*گدا: آقا تو رو خدا به من هزار تومن بدین برم ناهار بخورم.
یارو: پول نمیدم، ولی بیا بریم برات یه پرس غذا بگیرم.
گدا: نه نخواستم، امروز واسه هزار تومن تا حالا شیش بار ناهار خوردم!

*معلم تاریخ: آهای… تو که با اون قد بلندت ته کلاس وایسادی و بر و بر منو نگاه میکنی بگو ببینم اسکندر مقدونی کی بود؟
طرف: نمیدونم.
معلم تاریخ: کی ناصرالدین شاه را کشت؟
طرف: نمیدونم.
معلم تاریخ: پس تو با این وضعت چطوری میخوای امتحان تاریخ بدی؟
طرف: من که نمیخوام امتحان بدم من اومدم بخاری کلاس را تعمیر کنم.

*یه دهاتیه پا میشه میاد تهرون میره سوار تاکسی میشه میگه در بست. راننده هم قبول میکنه.
وقتی میاد پیاده شه یه ده تومنی میزاره کف دست راننده و میره.
راننده داد میزنه: آقا…بقیه ش؟؟؟
دهاتیه میگه: بقیه ش مال خودت!!!

*

اس ام اس عاشقانه

*هرگز براي عاشق شدن به دنبال باران و بهار و بابونه نباش گاهي در انتهاي خارهاي يك كاكتوس به غنچه اي ميرسي كه ماه را بر لبانت مي نشاند
*تصوير چشمان تو را در رويا ها كشيدم، باغ گلي از جنس مريم ها كشيدم، تو گم شدي در جاده هاي ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هايت دويدم...

*تو اون فرشته اي كه وقتي در فصل بهار قدم ميزني برگ درختان انتظار پائيز را مي كشند تا جاي پاهات رو بوسه بزنند
*كاش مي شد عطش زمزمه ياد تو را در شط فاصله ها شست و فراموشت كرد

*خوردن شيريني خيلي راحته٬ خوندن داستان شيرين هم راحته٬ اما پيدا كردن دوست شيرين خيلي سخته! تو چطوري منو پيدا كردي؟

*تنهايي، اين واژه را بلندترين شاخه درخت خوب مي فهمد

*جاده عشق همسفر مي خواست و من، تو را برگزيدم به خاطر قلب مهربانت

*كاش بداني روشن ترين ستاره بخت مني . پس بتاب و دنياي مرا روشن كن

*من تو را پرسيدم : ايا خدا تنهاست؟ گفتي خدا هر جا همراه آدم هاست، گفتي خدا خوب است، گفتي كه زيباروست، هر انچه ما داريم گفتي فقط از اوست
*عهد كردم اگر بوسه داد توبه كنم... بوسه اي داد چو برداشت لب از روي لبم توبه كردم كه دگر بوسه بي جا نكنم

اس ام اس خنده دار 1

*زندگي بدون عشق يعني شلوار كردي بدون كش

 

*خانواده پسرا که میرن خواستگاری میگن اومدیم از باغچه شما گل بچینیم ? به نظر شما اگه خانواده دخترا برن خواستگاری چی میگن؟ . میگن اومدم شیلنگتون رو ببریم گلمون رو آب بدیم

 

*ترکه روي ريل راه اهن ميخوابه بهش ميگن چرا اينجا خوابيدي ؟ ميگه ميخواهم خود كشي كنم. ميگن بس ان نان بربري چيه دستت؟ ميگه بر فرض قطار نيامد من اينجا از گشنگي بميرم.

 

*فرهنگ لغات زنان : 1. آره يعني نه 2. نه يعني آره 3. ما با يد با هم حرف بزنيم يعني بشين فقط گوش کن 4. هر کار دوست داري بکن يعني بکن ولي بعد دهنت سرويسه 5. چقد منو دوست داري ؟ يعني يه گندي زدم مي خوام بگم 6. دو دقيقه ديگه حاضرم يعني دو ساعت علافي

 

*یکی به رفیقش می گه : شنیدم تو ظرف شستن به زنت کمک می کنی؟ زن ذلیل! می گه خب مگه چیه . اونم تو رخت شستن به من کمک می کنه

 

*زنان به خوبي مردان ميتوانند اسرار را حفظ كنند ولي به يكديگر مي گويند تا در حفظ آن شريك باشند

 

*لره توي جبهه بيسيم چي بوده زنگ ميزنه ميگه : آقا 5 تا عراقي دستگير كردم بيايد ببريد ميگن خودت بيار .... ميگه نه شما بياين اينا نميذارن من بيام

 

*ترکه از دوست دخترش پشت تلفن ميپرسه:کجايي؟دختره واسش ناز ميکنه و ميگه:توي دلت،ترکه ميگه : پس چرا اين همه ريدم تو رو نديدم؟!؟

 

*سرهنگ: اسمت چيه؟ سرباز: ممد / سرهنگ: اين چيه دستت؟ سرباز: تفنگ / سرهنگ: تفنگ؟ اين مملكتته, آبروته, زندگيته, شرافتته, خواهرته, مادرته, و .... / سرهنگ رو به سرباز دوم : اسمت چيه؟ سرباز: غضنفر / سرهنگ: اين چيه دستت؟ ترکه: اين خواهرومادر ممده !!!

 

*نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کوير... و مي داني که کوير بدون باران زنده است... پس برو بمير

 

*تلاش بيهوده در زندگي : 1_ گدايي در اصفهان 2_مطربي در قم 3_ شالي کاري در قزوين 4. تشخيص هويت در رشت

 

*بر اساس جديدترين تحقيقات ، تنها 20% از مردها عقل دارند! ... مابقي همگي زن دارند

 

*لره توي جزيره آدمخوارها گير ميفته ميگه خدايا الان چطور ثابت کنم آدم نيستم